لاوان کنترل متخصص در تعمیرات انواع درب های اتوماتیک پارکینگ و جک پارکینگی

صنایع تولیدی لاوان کنترل نجفی با کادری پیشرفته در زمینه نصب و تعمیرات حرفه ای انواع جک های بازویی و ریلی درب اتوماتیک پارکینگ (الکتروموتور و هیدرولیک) تمامی برندها،ریموت کنترل و مدار فرمان،راهبند و گیت های اتوماتیک ورودی،کرکره برقی اتوماتیک ودربهای شیشه ای اتوماتیک در تهران در محل در کوتاه ترین زمان ممکن آماده خدمت رسانی به شما عزیزان میباشد.
 
شما میتوانید با شماره تلفن های زیر به صورت ۲۴ ساعته در تماس باشید.
989122250977

989022250977
 

 

سوالات متداول تعمیر جک درب پارکینگ

لنگه های درب در هنگام باز شدن و بسته شدن به هم گیر می کنند

در هنگام راه اندازی درب اتوماتیک به منظور جلوگیری از برخورد لنگه های درب در هنگام باز و بسته شدن، اختلاف زمانی بین حرکت لنگه شماره ۱ لنگه شماره ۲ در نظر گرفته می شود. با گذشت زمان به علت عواملی نظیر افزایش اصطکاک لولا و یاشرایط بد جوی ممکن است لنگه دربها در شروع حرکت باز شدن و یا در انتهای حرکت بسته شدن به یکدیگر برخورد داشته باشند. برای تعمیر این ایراد باید ابتدا با روان کاری لولای درب و رفع ایرادهای آهنگری، حرکت درب را یکنواخت کرد سپس نسبت به تنظیم قدرت جک ها و زمان دهی مجدد دستگاه اقدام نمود.

ریموت من سرقت و یا گم شده است

درصورت سرقت ریموت باید بلافاصله نسبت به غیرفعال نمودن آن ریموت اقدام نمود زیرا سارق که ریموت را در اختیار دارد به راحتی قادرخواهد بود درب را باز کرده و وارد پارکینگ شود .

برای حذف کردن ریموت سرقت شده باید رسیور دستگاه را ریست کرد و ریموت های موجود را مجدد کددهی نمود. درصورت عدم آشنایی با نحوه ریست کردن رسیور و اقدام برای انجام این کار، ممکن است سایر تنظیمات مدارفرمان را تغییر داده و دستگاه غیرفعال شود. بنابراین از ریست کردن رسیور دستگاه اجتناب نمایید و با تکنسین های متخصص تماس بگیرید .

دستگاه مرکزی و فیوز

وقتی ریموت را چک کردید و سالم بود باید گوش خود را به دستگاه مرکزی نزدیک کرده و وقتی دکمه ای از ریموت را لمس می کنید صدای رله دستگاه مرکزی شنیده شود و این عمل نشان می دهد هم ریموت فرمان صادر و هم فیوز سالم هستند و دستگاه مرکزی آن را اجرا کرده پس آن هم سالم است. اما اگر صدای از دستگاه مرکزی شنیده نشد یا باید اول فیوز را چک کنیم که اگر آن هم سالم بود ایراد از برد مدار یا سیم های ورودی به آن می باشد که باید تعمیر شود و نیاز به کارشناسی دقیق تعمیر کار دارد.

اگر این مطلب برای شما مفید بود میتوانید در مورد تعمیر جک پارکینگی اینجا را کلیک کنید.

محصولات مرتبط

پربازدیدها